+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL MERITUM Bewertungen

Hotelbewertung

89%
Sehr gut

von 192 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    83%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Petr Šaradin

Gruppe von Freunden, 22.12.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Dobrý den, jsem velmi nespokojený s návštěvou vašeho hotelu a Vámi nabízených služeb za placené peníze . Za 1300,-Kč se nezlobte, ale TV nebyla funkční , ve sprše jsem čekal 16 minut než začala téct tepláky voda a o zimě na pokoji ani nemluvím. Ranní snídaně katastrofa , nedoplněné pečivo , nefunkční stroj na pití. Do vašeho hotelu už nikdy . Mějte krásný den. S pozdravem Šaradin .

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Jaromír Horký

Älteres Paar, 10.9.2009

Česká republika

  • Gesamtbewertung
36 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
3
Wert/Geld
4

Martina

Einzelreisender, 7.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Vstřícnost personálu - bezesporu ano.

  • Netekla vůbec teplá voda, ani po večerním příjezdu, ani ráno před odchodem. Bohužel v pokoji značná nečistota, všude prach a hodně dlouho používané zařízení, koberec - zkrátka kvalita není taká jaká je avizovaná. Ovšem blízko letiště těžko seženete takhle cenově přijatelnou nabídku, ale úroveň čistoty pokoje je opravdu na pováženou, navíc ta netečoucí voda mě dorazila, protože jsem přiletěla z Monaca a pokračovala dál. Ale samozřejmě ta jedna noc se dala přežít, je to ale škoda, že majitelé si nepohlídaj lepší standart.

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
1
Komfort
1
Wert/Geld
3

Josef

Einzelreisender, 29.3.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • V dobrém dosahu u letiště

  • Omezený noční provoz recepce, popřípadě schází informace jak kontaktovat recepci při nočním příjezdu. Schází zvonek u vchodu

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 22.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 22.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
4

Vladimir

Einzelreisender, 4.12.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
4

Chantal

Familie mit kleinen Kindern, 27.4.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jana

Älteres Paar, 2.8.2013

Slovensky

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 13.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Slušná snídaně.

  • Nebyla zprovozněna restaurace, i když na internetu bylo ujištění, že je funkční. Kdybychom věděli, že restaurace je uzavřena, určitě bychom nezvolili tento hotel.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Zdeněk

Älteres Paar, 19.9.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Pozitivní první dojem, přístup personálu, všechno, kromě toho, proč se hotel převážně využívá tj. přespání nebo pobyt.

  • Nechutně špinavá a zapáchající podlahová krytina. Zápach nám bránil ve spánku více než venkovní provoz při plně otevřeném okně. Nechutně špinavé záclony, špinavé fleky na židlích a křeslech. Štítivé a nepochopitelné u hotelu budícího tak dobrý první dojem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
6

Pavlina Ponik

Einzelreisender, 15.4.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 8.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Václav

Gruppe von Freunden, 23.6.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Na pokojích bylo šílené horko tak musíte mít celou noc otevřené okno a ještě šílenější byly přelety letadel nad hotelem celou noc takže se vůbec nevyspíte!

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miroslav Hoferik

Älteres Paar, 19.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Líbil se nám pěkně zařízený pokoj a sociálka, pěkně ustlané postele, čistota.Příjemná byla i snídaně včetně nabídky jídla. Objednávka taxi na druhý den bez problému.

  • Nebyl příjemný komisní přístup recepční při příchodu na hotel, bez úsměvu, bez přání příjemného pobytu, byť jsme byli jen na jednu noc a velmi nás zklamalo, že pokoj neměl klimatizaci, což je v létě nemilé, zejména když má pokoj okno z na západ a praží tam až do večera slunce. Přítelkyni vadilo, že v koupelně nebyl fén.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 19.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 8.12.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 27.3.2010

Mariánské Lázně,CZ

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
6

Adam

Einzelreisender, 20.1.2009

Poland

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 23.10.2019

English

  • Gesamtbewertung
72 %
  • The room was spacious and the beds were comfortable. The breakfast buffet looked splendid, but we didn't have much time to enjoy it because we had to leave for the airport 15 minutes after the buffet opened. But lots of variety and good food on offer.

  • The couch in our room was broken- every time you leaned back on it, it opened partially into a hide-a-bed. But it also wouldn't fully open, so it wasn't much use. The elevator was out of service when we came to leave and, as we were on the tip floor, that meant a lot of stair walking with our heavy bags.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8